Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Посилання
  • Вибір і замовлення підручників 

  • ЗНО
  • Обдаровані діти
  • Атестація
  • Накази, листи
  • Дошкільна освіта
  • Психологічна служба
  • Бібліотекарям
  • Початкова освіта
  • Моніторинги
  • Нормативно-правове забезпечення 
  • РК профспілки
  • Наші відео 
  • Конкурси 


  • Календар
    «  Березень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031

    Пошук

    Архів записів

    Посилання
  • http://mon.gov.ua


  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
    Головна » 2018 » Березень » 5 » Моніторингове дослідження якості початкової освіти
    10:43
    Моніторингове дослідження якості початкової освіти

    Шановні колеги!

    З 18 квітня до 16 травня 2018 року в Україні пройде моніторингове дослідження якості початкової освіти. Це буде перший цикл із запланованих чотирьох на 2018, 2020, 2022 та 2024 роки.

    Дослідження спрямоване на визначення стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи. У 2018 році в ньому візьмуть участь понад 9 500 четвертокласників із 368 закладів освіти всіх областей України, в тому числі 158 учнів із 8 закладів освіти Донецької області та 100 учнів із 7 закладів освіти Луганської області (відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 09 лютого 2018 року № 118).

    Мета моніторингового дослідження – оцінити стан сформованості читацької та математичної компетентностей і зафіксувати результати навчальних досягнень випускників початкової школи напередодні впровадження нового стандарту початкової освіти, а також системно відслідковувати в наступних циклах зміни, що відбуватимуться після запровадження нових підходів до навчання, аби оцінити перебіг освітньої реформи і, за потреби, скоригувати її.

    Завдання для моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей відповідають чинним навчальним програмам для початкової школи, а також ураховують ключові новації в змісті загальної середньої освіти, пропоновані Концепцію реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

    Виконання завдань з читання передбачає роботу учнів з текстами різних типів, а саме художніми (фрагменти з творів художньої літератури, невеликі оповідання тощо), інформаційними (буклети, інформаційні листки тощо), а також пізнавальними (тексти про природу, культуру, науку й технології тощо). Учні отримають для роботи буклет з текстом й окремий зошит із завданнями до нього, у якому вони фіксуватимуть свої відповіді.

    Завдання з математики спрямовані на перевірку знань і вмінь учнів з таких розділів: «Числа і вирази», «Геометричні фігури і геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними». Кожен учасник моніторингового дослідження виконуватиме завдання в зошиті, який він отримає.

    Результати окремих учнів, а також загальні результати закладів освіти, що візьмуть участь у моніторинговому дослідженні, оприлюднено не буде.

    Моніторингове дослідження дасть можливість визначити рівень сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи, у тому числі й тих, які навчаються в малих закладах загальної середньої освіти.

    Переглядів: 491 | Додав: Модератор | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar