На сайті Українського центру оцінювання якості освіти в розділі «ЗНО-2020» розміщено актуальні характеристики сертифікаційних робіт, критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю та програми зовнішнього незалежного оцінювання. Пропонуємо ознайомитися з інформацією, яка допоможе майбутнім учасникам підготуватися до проходження зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року.
У характеристиці сертифікаційної роботи з певного навчального предмета зазначено структуру тесту, кількість та типи завдань, наведено схему нарахування тестових балів і кількість балів, які можна отримати, правильно виконавши всі завдання тесту. Також вказано час, відведений на виконання тесту. Детальне ознайомлення з інформацією, зазначеною в характеристиці сертифікаційної роботи, допоможе раціонально розподілити час для написання тесту та виробити власну стратегію ефективної роботи під час проходження зовнішнього незалежного оцінювання.
Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю містять розширену інформацію про нарахування балів за виконання завдань за певним критерієм. Наприклад, після ознайомлення з критеріями оцінювання власного висловлення з української мови учасник тестування буде знати, з яких частин має складатися власне висловлення та наявність яких помилок призведе до зменшення кількості тестових балів під час оцінювання цього завдання.
Програми зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року містять вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учасників з певного навчального предмета. Саме на основі програм ЗНО, які розробляє та затверджує Міністерство освіти і науки України, укладаються тестові завдання сертифікаційних робіт.
Фахівці Українського центру пояснюватимуть особливості виконання компетентнісних завдань у щотижневій рубриці «Готуючись до ЗНО» на сторінці Українського центру оцінювання якості освіти у Facebook.
Також стануть у пригоді під час підготовки до тестування завдання сертифікаційних робіт попередніх років, які розміщено у рубриці «Тести минулих років».
Донецький центр оцінювання якості освіти
|