Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Посилання
  • Вибір і замовлення підручників 

  • ЗНО
  • Обдаровані діти
  • Атестація
  • Накази, листи
  • Дошкільна освіта
  • Психологічна служба
  • Бібліотекарям
  • Початкова освіта
  • Моніторинги
  • Нормативно-правове забезпечення 
  • РК профспілки
  • Наші відео 
  • Конкурси 


  • Календар
    «  Березень 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031

    Пошук

    Архів записів

    Посилання
  • http://mon.gov.ua


  • Статистика

    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
    Головна » 2016 » Березень » 28

    Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та РМК 12 квітня 2016 року буде проведено регіональне моніторингове дослідження якості навчальних досягнень учнів 10 класів з історії України у форматі тестових завдань.

    Технологією дослідження передбачено репрезентативну, місцеву та масову вибірки.

    Мета дослідження:

    • визначення відповідності між навчальними досягненнями учнів за результатами річної оцінки за 9-й клас, семестрового оцінювання (І семестр 10 клас) та результатами моніторингового дослідження;
    • проведення порівняльного аналізу результатів семестрового оцінювання (І семестр, 10 клас) та результатами моніторингового дослідження:
    • до кваліфікаційних категорій учителів;
    • до профілю навчання;
    • до мов навчання учнів;
    • до територіального розташування навчальних закладів.
    Переглядів: 554 | Додав: Модератор | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

    шановні директори шкіл!

    29 березня 2016р. на базі Петрівської СШ № 2 відбудеться інструктивно - методичний семінар для вчителів української філології, математики та основ здоров*я. у проведенні семінару беруть участь методисти ЛОІППО. реєстрація о 9.30.
     

    Переглядів: 331 | Додав: schastlivaja | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)